diplomski rad
Etika u marketingu

Dijana Bagarić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Bagarić, D. (2016). Etika u marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:943141

Bagarić, Dijana. "Etika u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:943141

Bagarić, Dijana. "Etika u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:943141

Bagarić, D. (2016). 'Etika u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:943141

Bagarić D. Etika u marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:943141

D. Bagarić, "Etika u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:943141