Stanić, D. (2018). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711
Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711
Stanić, Dražen. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711
Stanić, D. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711
Stanić D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711
D. Stanić, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača i njihov odabir pri kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:892711