prikaz prve stranice dokumenta Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača

Mišić, Krešimir
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mišić, K. (2018). Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić, Krešimir. "Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić, Krešimir. "Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić, K. (2018). 'Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Mišić K. Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

K. Mišić, "Važnost marketinškog istraživanja u psihologiji potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:426255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.