prikaz prve stranice dokumenta Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom

Pap, Andrej
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pap, A. (2018). Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, Andrej. "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap, A. (2018). 'Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Pap A. Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

A. Pap, "Poslovna etika kao konkurentska prednost u upravljanju marketingom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:056524

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.