Pezer, A. (2018). Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer, Ante. "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer, A. (2018). 'Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
Pezer A. Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata" [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359
A. Pezer, "Uloga društvenih mreža u suvremenim poslovnim uvjetima na primjeru poslovnog subjekta "24 sata"", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509359