Naslov | Proces poslovne komunikacije |
Autor | Josip Steiner |
Voditelj/Mentor | Jerko Glavaš (mentor)
|
Sažetak rada | Ovaj završni rad obrađuje poslovnu komunikaciju koja koristi prezentaciju kao pomoćno
sredstvo za uspješno komuniciranje. Prvi dio rada posvećen je pripremi govora i prezentacije,
a u njemu se daju upute kako se što bolje pripremiti za javni govor i kako oblikovati PowerPoint
slajdove da prate govor. Drugi dio rada bavi se verbalnom i neverbalnom komunikacijom.
Verbalni dio fokusira se na govornikov glas, uporabu riječi, tonaliteta i načina pričanja onoga
što želi prenijeti publici. Storytelling predstavlja izvrsnu metodu za kreiranje priče i
povezivanje s publikom što su i brojna znanstvena istraživanja potvrdila koja se navode u
ovome radu. Iako se uglavnom ne shvaća ozbiljno neverbalna komunikacija, ona čini 55% kod
kreiranja prvoga dojma kod publike, a sam stečeni dojam teško se mijenja i o njemu zavisi
koliko će publika biti voljna saslušati govor do kraja. Neverbalni dio naglašava važnost govora
tijela i stavlja fokus na nekoliko stvari koje kreiraju prvi dojam kod publike – odjeća, držanje,
gestikulacija i pokreti. Za kraj je obrađeno kako uspješno završiti javni govor i odgovoriti na
pitanja publike. Važno je napomenuti kako se u radu nalaze brojni savjeti stručnjaka koji se
mogu odmah primijeniti i time se govornikove komunikacijske i prezentacijske vještine dignuti
na jednu novu razinu. |
Ključne riječi | javni govor komunikacijske vještine prezentacijske vještine storytelling |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Business communication process |
Povjerenstvo za obranu | Jerko Glavaš (predsjednik povjerenstva) Ivan Kelić (član povjerenstva) Blaženka Hadrović Zekić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku |
Ustrojstvena jedinica niže razine | Katedra za kvanititavne metode i upravljanje |
Mjesto | Osijek |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | preddiplomski |
Naziv studijskog programa | Marketing |
Akademski / stručni naziv | sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | univ. bacc. oec. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2018-09-11 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | This final paper deals with business communication that uses a presentation as an auxiliary tool
for successful communication. The first part of the paper is dedicated to preparing speeches and
presentations, giving instructions on how to better prepare for a public speech and how to lay
out PowerPoint slides to follow the speech. The second part of the work deals with verbal and
non-verbal communication. The verbal part focuses on the speaker's voice, the use of words,
tonalities, and the way of telling what he wants to convey to the audience. Storytelling is an
excellent method for creating stories and connecting with the audience, which has been
confirmed by numerous scientific researches that are cited in this paper. Although nonverbal
communication is mostly not taken seriously, it makes up to 55% of the first impression the
audience gains. The impression gained is difficult to change and it greatly influences the
willingness of the audience to hear the speech to the end. The non-verbal part emphasizes the
importance of body language and focuses on a few things that create the first impression of the
audience - clothing, posture, gestures and movements. The final part focuses on how to
successfully complete a public speech and how to respond to the questions of the audience. It
is important to note that there are numerous experts' tips that can be applied instantly, thus
bringing the speaker's communication and presentation skills to a new level. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | public speech communication skills presentation skills storytelling |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:251732 |