Ruf, A. (2018). Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:178670
Ruf, Antonia. "Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:178670
Ruf, Antonia. "Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:178670
Ruf, A. (2018). 'Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:178670
Ruf A. Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:178670
A. Ruf, "Dječji marketing s osvrtom utjecaja oglašavanja na djecu posredstvom medija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:178670