završni rad
Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram

Petra Janić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Janić, P. (2018). Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103056

Janić, Petra. "Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103056

Janić, Petra. "Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103056

Janić, P. (2018). 'Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103056

Janić P. Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103056

P. Janić, "Specifičnosti oglašavanja na društvenoj mreži Instagram", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103056