završni rad
Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova

Mislav Završki (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Završki, M. (2018). Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:816888

Završki, Mislav. "Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:816888

Završki, Mislav. "Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:816888

Završki, M. (2018). 'Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:816888

Završki M. Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:816888

M. Završki, "Utjecaj urbanog marketinga na razvoj gradova", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:816888