Rakinac, M. (2018). Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718
Rakinac, Mirjam. "Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718
Rakinac, Mirjam. "Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718
Rakinac, M. (2018). 'Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718
Rakinac M. Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718
M. Rakinac, "Startegije ulaska nove franšize na tržište Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:351718