završni specijalistički
Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača

Dražen Posavac (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Posavac, D. (2018). Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac, Dražen. "Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac, Dražen. "Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac, D. (2018). 'Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

Posavac D. Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843

D. Posavac, "Utjecaj e-trgovina na ponašanje potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449843