Antolović, Z. (2018). Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319221
Antolović, Zrinka. "Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319221
Antolović, Zrinka. "Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319221
Antolović, Z. (2018). 'Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319221
Antolović Z. Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319221
Z. Antolović, "Razvojni put tvrtke u području internetske trgovine", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319221