prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje

Bogovac, Dejan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bogovac, D. (2018). Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, D. (2018). 'Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac D. Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

D. Bogovac, "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.