Šarić, M. (2018). Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335895
Šarić, Mario. "Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335895
Šarić, Mario. "Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335895
Šarić, M. (2018). 'Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335895
Šarić M. Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335895
M. Šarić, "Multimedijalni marketing u kulturnim i ekonomskim aspektima društva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:335895