prikaz prve stranice dokumenta Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima

Ljuština, Dušan (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ljuština, D. (2018). Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština, Dušan. "Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština, Dušan. "Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština, D. (2018). 'Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Ljuština D. Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 03.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

D. Ljuština, "Uloga i primjena marketinga u hrvatskim kazalištima", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:697739

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.