završni specijalistički
Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima

Sanja Arambašić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Arambašić, S. (2018). Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449353

Arambašić, Sanja. "Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449353

Arambašić, Sanja. "Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449353

Arambašić, S. (2018). 'Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449353

Arambašić S. Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 27.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449353

S. Arambašić, "Geolokacijski marketing na naprednim mobilnim uređajima", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449353