disertacija
Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga

Ana Pap (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Pap, A. (2019). Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap, Ana. "Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap, Ana. "Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap, A. (2019). 'Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

Pap A. Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177

A. Pap, "Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:979177