prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)

Matić, Anamarija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvantitativne metode i informatiku

Citirajte ovaj rad

Matić, A. (2019). Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja) (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:068138

Matić, Anamarija. "Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:068138

Matić, Anamarija. "Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:068138

Matić, A. (2019). 'Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:068138

Matić A. Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja) [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:068138

A. Matić, "Uloga društvenih mreža u poslovanju (studija slučaja)", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:068138

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.