diplomski rad
Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca

Marija Đaković (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Đaković, M. (2019). Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059

Đaković, Marija. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059

Đaković, Marija. "Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059

Đaković, M. (2019). 'Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059

Đaković M. Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059

M. Đaković, "Uloga trgovačkih maraka u razvoju brenda trgovca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:929059