Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Emocionalni brendovi

Suzana Čolakić (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Čolakić, S. (2019). Emocionalni brendovi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić, Suzana. "Emocionalni brendovi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić, Suzana. "Emocionalni brendovi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić, S. (2019). 'Emocionalni brendovi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

Čolakić S. Emocionalni brendovi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485

S. Čolakić, "Emocionalni brendovi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:116485