Barić, I. (2019). Digitalna strategija na primjeru turizma (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:614460
Barić, Ivan. "Digitalna strategija na primjeru turizma." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:614460
Barić, Ivan. "Digitalna strategija na primjeru turizma." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:614460
Barić, I. (2019). 'Digitalna strategija na primjeru turizma', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:614460
Barić I. Digitalna strategija na primjeru turizma [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:614460
I. Barić, "Digitalna strategija na primjeru turizma", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:614460