prikaz prve stranice dokumenta Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola

Mašić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mašić, I. (2019). Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636

Mašić, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636

Mašić, Ivana. "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636

Mašić, I. (2019). 'Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636

Mašić I. Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636

I. Mašić, "Organizacija međunarodnog marketinga u poduzeću Coca-cola", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138636

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.