prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga

Škojo, Ivan (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Škojo, I. (2016). Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo, I. (2016). 'Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 09.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Škojo I. Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 09.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

I. Škojo, "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.