Škojo, I. (2016). Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390
Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390
Škojo, Ivan. "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390
Škojo, I. (2016). 'Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390
Škojo I. Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390
I. Škojo, "Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:774390