Buljan, T. (2019). Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:491750
Buljan, Tomislav. "Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:491750
Buljan, Tomislav. "Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:491750
Buljan, T. (2019). 'Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:491750
Buljan T. Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:491750
T. Buljan, "Primjena tehnika i alata internetskog marketinga u promociji obiteljskog smještaja", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:491750