prikaz prve stranice dokumenta Usluga kao predmet međunarodnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Usluga kao predmet međunarodnog marketinga

Karaula, Klaudija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Karaula, K. (2019). Usluga kao predmet međunarodnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:712106

Karaula, Klaudija. "Usluga kao predmet međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:712106

Karaula, Klaudija. "Usluga kao predmet međunarodnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:712106

Karaula, K. (2019). 'Usluga kao predmet međunarodnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:712106

Karaula K. Usluga kao predmet međunarodnog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:712106

K. Karaula, "Usluga kao predmet međunarodnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:712106

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.