Stanković, M. (2019). Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:637811
Stanković, Marino. "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:637811
Stanković, Marino. "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:637811
Stanković, M. (2019). 'Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:637811
Stanković M. Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:637811
M. Stanković, "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:637811