prikaz prve stranice dokumenta Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s  korisnicima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima

Matijević, Ivica
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Matijević, I. (2019). Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786040

Matijević, Ivica. "Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786040

Matijević, Ivica. "Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786040

Matijević, I. (2019). 'Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786040

Matijević I. Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 27.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786040

I. Matijević, "Primjena mobilnog marketinga u razvoju odnosa s korisnicima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786040

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.