prikaz prve stranice dokumenta Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja

Iličić, Mato
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje

Citirajte ovaj rad

Iličić, M. (2019). Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, Mato. "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, Mato. "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić, M. (2019). 'Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Iličić M. Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 24.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

M. Iličić, "Model za segmentiranje kupaca pomoću metoda strojnog učenja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:606615

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.