Slanac, D. (2020). Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:010145
Slanac, Dalibor. "Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:010145
Slanac, Dalibor. "Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:010145
Slanac, D. (2020). 'Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:010145
Slanac D. Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:010145
D. Slanac, "Primjena gerila marketinga u malim i srednjim poduzećima", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:010145