Bušić, K. (2020). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241
Bušić, Karmen. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241
Bušić, Karmen. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241
Bušić, K. (2020). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241
Bušić K. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241
K. Bušić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba (influencera) na kupovinu proizvoda putem interneta : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:887241