Raguž, M. (2020). Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723230
Raguž, Monika. "Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723230
Raguž, Monika. "Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723230
Raguž, M. (2020). 'Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723230
Raguž M. Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723230
M. Raguž, "Implementacija komponenti mobilnog marketinga u suvremenim poslovnim aktivnostima : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:723230