prikaz prve stranice dokumenta Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji
Diplomski rad

Ripić, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Ripić, I. (2020). Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599087

Ripić, Ivan. "Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599087

Ripić, Ivan. "Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599087

Ripić, I. (2020). 'Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599087

Ripić I. Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 14.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599087

I. Ripić, "Važnost multimedijalnog marketinga u vjenčanoj fotografiji : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:599087

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.