diplomski rad
Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u.
Diplomski rad

Franjić, Franka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Franjić, F. (2019). Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u. : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:200292

Franjić, Franka. "Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u. : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:200292

Franjić, Franka. "Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u. : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:200292

Franjić, F. (2019). 'Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u. : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:200292

Franjić F. Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u. : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 13.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:200292

F. Franjić, "Uloga novih medija oglašavanja u promocijskom mix-u. : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:200292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.