završni rad
Usluga kao predmet međunarodnog marketinga
Završni rad

Serdarušić, Petar
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Serdarušić, P. (2019). Usluga kao predmet međunarodnog marketinga : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:622183

Serdarušić, Petar. "Usluga kao predmet međunarodnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:622183

Serdarušić, Petar. "Usluga kao predmet međunarodnog marketinga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:622183

Serdarušić, P. (2019). 'Usluga kao predmet međunarodnog marketinga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:622183

Serdarušić P. Usluga kao predmet međunarodnog marketinga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:622183

P. Serdarušić, "Usluga kao predmet međunarodnog marketinga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:622183

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.