diplomski rad
Uloga neuromarketinga u oglašavanju
Diplomski rad

Lukić, Biljana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lukić, B. (2019). Uloga neuromarketinga u oglašavanju : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507244

Lukić, Biljana. "Uloga neuromarketinga u oglašavanju : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507244

Lukić, Biljana. "Uloga neuromarketinga u oglašavanju : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507244

Lukić, B. (2019). 'Uloga neuromarketinga u oglašavanju : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507244

Lukić B. Uloga neuromarketinga u oglašavanju : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 13.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507244

B. Lukić, "Uloga neuromarketinga u oglašavanju : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:507244

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.