diplomski rad
Tradicionalni vs. guerrilla marketing
Diplomski rad

Horvat, Mia
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2019). Tradicionalni vs. guerrilla marketing : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:032074

Horvat, Mia. "Tradicionalni vs. guerrilla marketing : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:032074

Horvat, Mia. "Tradicionalni vs. guerrilla marketing : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:032074

Horvat, M. (2019). 'Tradicionalni vs. guerrilla marketing : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:032074

Horvat M. Tradicionalni vs. guerrilla marketing : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:032074

M. Horvat, "Tradicionalni vs. guerrilla marketing : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:032074

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.