završni rad
Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca
Završni rad

Mazur, Mihaela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mazur, M. (2019). Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:760322

Mazur, Mihaela. "Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:760322

Mazur, Mihaela. "Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:760322

Mazur, M. (2019). 'Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:760322

Mazur M. Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 16.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:760322

M. Mazur, "Istraživanje kvalitete usluge kroz tehniku lažnih kupaca : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:760322

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.