diplomski rad
Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o.
Diplomski rad

Krstić, Vladimira
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Krstić, V. (2020). Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602

Krstić, Vladimira. "Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602

Krstić, Vladimira. "Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602

Krstić, V. (2020). 'Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602

Krstić V. Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602

V. Krstić, "Lojalnost potrošača i kvaliteta usluga u HEP Elektra d.o.o. : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:276602

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.