Nikšić, A. (2017). PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić, A. (2017). 'PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
Nikšić A. PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360
A. Nikšić, "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360