prikaz prve stranice dokumenta PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija

Nikšić, Andreja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Nikšić, A. (2017). PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, Andreja. "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić, A. (2017). 'PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Nikšić A. PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 12.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

A. Nikšić, "PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184360

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.