Vajda Mlinaček, Lj. (2018). INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:231150
Vajda Mlinaček, Ljiljana. "INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:231150
Vajda Mlinaček, Ljiljana. "INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:231150
Vajda Mlinaček, Lj. (2018). 'INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:231150
Vajda Mlinaček Lj. INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:231150
Lj. Vajda Mlinaček, "INTERNETSKI MARKETING GRAŠEVINE : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:231150