diplomski rad
Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača
Diplomski rad

Pintar, Michaela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pintar, M. (2021). Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:021644

Pintar, Michaela. "Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:021644

Pintar, Michaela. "Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:021644

Pintar, M. (2021). 'Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.06.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:021644

Pintar M. Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 21.06.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:021644

M. Pintar, "Utjecaj osobnih čimbenika na ponašanje potrošača : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:021644

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.