Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Turalija, L. (2021). MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302
Turalija, Luka. "MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302
Turalija, Luka. "MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302
Turalija, L. (2021). 'MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302
Turalija L. MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302
L. Turalija, "MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:624302