Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo
Citirajte ovaj rad
Crnogorac, N. (2021). ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:161831
Crnogorac, Natalia. "ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:161831
Crnogorac, Natalia. "ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:161831
Crnogorac, N. (2021). 'ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:161831
Crnogorac N. ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:161831
N. Crnogorac, "ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:161831