Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Grgić, B. (2021). VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:573372
Grgić, Božidar. "VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:573372
Grgić, Božidar. "VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:573372
Grgić, B. (2021). 'VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:573372
Grgić B. VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:573372
B. Grgić, "VAŽNOST BOJA, DIZAJNA I PAKIRANJA U MARKETINGU : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:573372