Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Bagudić, A. (2021). MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:586813
Bagudić, Anamarija. "MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:586813
Bagudić, Anamarija. "MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:586813
Bagudić, A. (2021). 'MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:586813
Bagudić A. MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:586813
A. Bagudić, "MARKETING POSLOVNIH SUBJEKATA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:586813