završni rad
ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA
Završni rad

Talajić, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Talajić, M. (2021). ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182799

Talajić, Maja. "ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182799

Talajić, Maja. "ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182799

Talajić, M. (2021). 'ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182799

Talajić M. ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 12.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182799

M. Talajić, "ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:182799

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.