Delija, J. (2016). Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808
Delija, Jurica. "Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808
Delija, Jurica. "Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808
Delija, J. (2016). 'Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808
Delija J. Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808
J. Delija, "Financijska vrijednost branda prema Interbrandu, BrandZu i Brand Financeu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:319808