Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Brnjik, I. (2022). VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400769
Brnjik, Ivan. "VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400769
Brnjik, Ivan. "VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400769
Brnjik, I. (2022). 'VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400769
Brnjik I. VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400769
I. Brnjik, "VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:400769