Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Duvnjak, I. (2022). UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:518446
Duvnjak, Igor. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:518446
Duvnjak, Igor. "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:518446
Duvnjak, I. (2022). 'UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:518446
Duvnjak I. UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:518446
I. Duvnjak, "UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:518446