Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jurilj, A. (2022). ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:439597
Jurilj, Ana. "ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:439597
Jurilj, Ana. "ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:439597
Jurilj, A. (2022). 'ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:439597
Jurilj A. ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:439597
A. Jurilj, "ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:439597